
Esther Seys
Steeds vaker zet Roularta Media Group hechte partnerships op met bedrijven, organisaties en instellingen. De topcases van 2024 bewijzen hoe belangrijk het is om daarbij win-winsituaties te laten ontstaan. En dat data het ultieme bindmiddel zijn.
dare
Mirjam Hamming
to ask
ELKAARS DOELSTELLINGEN
HELPEN REALISEREN:
DE KRACHT VAN PARTNERSCHIPS

Mirjam Hamming: “Energieleverancier Essent werkt met een loyaliteitsprogramma. Daarmee heeft het diverse kortingen en af en toe een cadeautje in petto voor trouwe klanten. Touch Incentive verzorgt dat programma en nam al meermaals een gratis tijdschrift uit ons portfolio mee in de geschenkmand.
Dat Roularta vandaag een eigen wijn heeft, dankt het eveneens
aan een straf partnership. Hoe kwam dat tot stand?
Esther Seys: “Onze jarenlange samenwerking met wijnbeurs.be tilden we in 2024 naar een nóg hoger niveau. Wijnbeurs sprak de intentie uit om komaf te maken met het elitaire imago van wijn en wilde een jonger, vrouwelijker publiek bereiken. Die ambitie kwam mooi samen met onze media-oplossingen, en met de droom van onze uitgever Karen Hellemans: een Libelle-wijn op de markt brengen. Met Château Canet nabij Carcassonne vonden we een idyllisch gelegen, door een vrouw gerund wijndomein dat helemaal bij Libelle past.
“Het is cruciaal dat beide partijen zich engageren om hun inzichten over medewerkers, klanten en prospects te integreren in de samenwerking.”

Jacqueline Agema: “Met deze website, die mensen helpt om verzekeringspremies te vergelijken, sloten we vanuit de redacties van Plus Magazine en Gezondheidsnet een contentdeal. Daarbij leverde ZorgverzekeringWijzer kwalitatieve content aan, die we met onze SEO- en CRO-specialisten optimaliseerden voor onze platformen.